Agente De Soporte

Agente De Soporte
Empresa:

(Confidencial)


Lugar:

San Salvador


Puestos Vacantes:
13

Área:

Call Center

Agente De Soporte

Detalles de la oferta

JOB SUMMARY/ OVERVIEW
The primary function of the Tech Specialist’s job is to provide technical and network problem resolution to end users (customers) by performing a question diagnosis while guiding through step by step solution.

Language Skills:
Positive focus on solutions
Soft skills conveyed when sharing information
Ability to coherently communicate the message in a simple way

Expertise
Call center experience will be a plus

Keyboard Skills:
Knowledge of a Windows O/S and Internet; Basic PC knowledge preferred.
Ability to work in a time critical environment.
Multi-task through multiple applications (talk, type, read)
Ability to navigate a computerized data entry system or other relevant systems
Listening Skills:
Able to speak with customers in a calm, enthusiastic and friendly tone of voice.
Able to provide an exceptional customer experience.

Specific skills:
Negotiation Skills
Look/understand win-win situation
Energetic approach when negotiating (overcoming objections, not being afraid to say no)
Use customer need to connect


Fuente: Tecoloco


Área:

  • Teletrabajo / Call Center

Requisitos


Conocimientos:

  • Basic

Ofertas Relacionadas

Ejecutivo de call center

Si quieres formar parte de nuestro equipo y te apasiona el servicio al cliente preséntate en: Lugar: 31 Av Sur No 660, Colonia Flor Blanca, San Salvador media...


San Salvador

Publicado hace un mes

Ejecutivo de call center

1. Ambos sexos 2. Residir en zonas de Santa Tecla, Ciudad Merliot o Antigua Cuscatlán. 3. Edad , mayos de 25 años 4. Experiencia mínima de 2 años como gestor de...


La Libertad

Publicado hace un mes

Agente de ventas

En comdata estamos seleccionando agentes de venta para cuentas en call center en español que cumplan el siguiente perfil: Experiencia en ventas presenciales o...


La Libertad

Publicado hace un mes

Agente de ventas

Requisitos: • Genero Indiferente • Estudiante de tercer año de Administración de empresas, Mercadeo o carrera a fin • Al menos 1 año de experiencia en Call...


San Salvador

Publicado hace un mes