Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asistente De Cocina Soyapango

¿A quien buscamos? -Residir en Soyapango o zonas aledañas.-Bachiller graduado-Con disponibilidad de laborar en horarios rotativos, fines de semana y días fes...


Desde Alisa Little Caesars - San Salvador

Publicado a month ago

Oficios Varios

Señorita entre 18 y 25 años para oficios varios, sueldo arriba del salario mínimo interesadas escribir al


Desde Multiservicios - San Salvador

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo Contable

¡Únete a nuestro equipo! Se solicita auxiliar administrativo contable:*Experiencia de 1 año en labores de contabilidad o auxiliar contable (deseable pero no ...


Desde Claro - San Salvador

Publicado 20 days ago

Digitador De Bodega De Telas

Tiempo CompletoFUNCION GENERAL DEL PUESTO:Encargado de generar las hojas de asignación de tela.REQUISITOSUn año de experiencia en puestos similaresNivel de e...


Desde - San Salvador

Publicado 17 days ago

Asistente De Exportaciones Importaciones

Asistente De Exportaciones Importaciones
Empresa:

(Confidencial)



Puestos Vacantes:
2

Detalles de la oferta

GENERAL RESPONSIBILITIES:
1. Ensures that Bills of Lading are completed and invoices are delivered with timeliness and high degree of accuracy.
2. Process information into the freight services applications to ensure that the documentation process flows as scheduled, based on documents submitted by our customers
3. Release documents according to the instructions provided by customer’s
4. Keep the Supervisor and Manager informed of any situation that may impact service, cargo delivery at destination and/or customer satisfaction.
5. Summarize a daily production report

EXPERIENCE: Entry Level: minimum 6 months to 1 year of general office experience or minimum 6 months transportation experience. For those working in a call center environment, employee must have a minimum of 1 year working with customers as a primary job function.
COMPETENCIES: Data entry skills. Oriented to reach goals, positive attitude to the job, multi task skills, open to work over time when required. Bilingual English/ Spanish is required/ written and verbal English communication skills, Detail-oriented. Strong attention to detail with excellent follow-up, Working knowledge of Microsoft office Products, especially Outlook and Excel

Ciudad: todo el pais


Fuente: Tecoloco

Requisitos

Asistente De Exportaciones Importaciones
Empresa:

(Confidencial)



Puestos Vacantes:
2

Built at: 2024-04-23T12:01:48.835Z