Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Administrativo Contable

¡Únete a nuestro equipo! Se solicita auxiliar administrativo contable:*Experiencia de 1 año en labores de contabilidad o auxiliar contable (deseable pero no ...


Desde Claro - San Salvador

Publicado a month ago

Digitador De Bodega De Telas

Tiempo CompletoFUNCION GENERAL DEL PUESTO:Encargado de generar las hojas de asignación de tela.REQUISITOSUn año de experiencia en puestos similaresNivel de e...


Desde - San Salvador

Publicado a month ago

Asistente Administrativa

¡Se busca asistente administrativa para un dinámico centro de llamadas! ¿Eres organizado/a, proactivo/a y te encanta trabajar en un entorno vibrante? ¡Esta e...


Desde Gce - San Salvador

Publicado 24 days ago

Puesto Administrativo

Se necesita persona para atención al cliente y facturación , proactivo, con conocimientos de programas de Office, dispuesto a trabajar en base a metas mensua...


Desde Corporacion Hr - San Salvador

Publicado 24 days ago

Asistente De Exportaciones Importaciones

Asistente De Exportaciones Importaciones
Empresa:

(Confidencial)



Puestos Vacantes:
2

Detalles de la oferta

GENERAL RESPONSIBILITIES:
1. Ensures that Bills of Lading are completed and invoices are delivered with timeliness and high degree of accuracy.
2. Process information into the freight services applications to ensure that the documentation process flows as scheduled, based on documents submitted by our customers
3. Release documents according to the instructions provided by customer’s
4. Keep the Supervisor and Manager informed of any situation that may impact service, cargo delivery at destination and/or customer satisfaction.
5. Summarize a daily production report

EXPERIENCE: Entry Level: minimum 6 months to 1 year of general office experience or minimum 6 months transportation experience. For those working in a call center environment, employee must have a minimum of 1 year working with customers as a primary job function.
COMPETENCIES: Data entry skills. Oriented to reach goals, positive attitude to the job, multi task skills, open to work over time when required. Bilingual English/ Spanish is required/ written and verbal English communication skills, Detail-oriented. Strong attention to detail with excellent follow-up, Working knowledge of Microsoft office Products, especially Outlook and Excel

Ciudad: todo el pais


Fuente: Tecoloco

Requisitos

Asistente De Exportaciones Importaciones
Empresa:

(Confidencial)



Puestos Vacantes:
2

Built at: 2024-05-03T21:04:42.408Z